LÜBNAN'DA İSLAM BİRLİĞİ POSTERLERİ

Ne Demişti

Ekin TV, 5 Ocak 2009


Adnan Oktar: Bu, daha yeni gündeme gelmeye başladı. Mesela ben, Filistin’le ilgili toplantılar yapıldığını görüyorum televizyonda. MESELA, BEN BÜYÜK BİR PANKART BEKLİYORUM, KOSKOCAMAN BEZDEN YAPILMIŞ BİR PANKART. “ÇÖZÜM TÜRK İSLAM BİRLİĞİ, HEMEN BİRLEŞELİM. NE DURUYORUZ, HEPİMİZ KARDEŞİZ, NİYE BİRLEŞMİYORUZ?” bu dua mahiyetinde olur. Onu yazmak Allah’a karşı bir duadır, Allah bu duayı kabul eder. Bu duanın yapılması lazım her yerde Türk İslam Birliği istenmesi lazım. “Yarabbi, bizim bu bölünmüşlüğümüzü kaldır, bizi birleştir, Hz. Mehdiyi bize buldur, Hz. İsa’yı nüzul ettir, bizleri birbirimizden ayırma” şeklinde dua etmeleri lazım. VE BUNU YAZILARLA DA, PANKARTLARLA DA, SLOGANLARLA DA İFADE EDEBİLİRLER tabii legal olarak yapılan, hükümetten izin alınarak yapılan toplantıları kastediyorum, illegal toplantılar olmaz tabii. Bu yapıldığında bakın göreceksiniz, mucize meydana gelecek. Allah bütün İslam Alemini bir araya getirecektir. Yani, bunu “Olmaz, olmaz” dedirten şeytandır.


Ne Oldu

Vatan Gazetesi, 3 Şubat 2009


Lübnan'ın başkenti Beyrut'taki Hamas'a destek gösterisinin yıldızı Erdoğan'dı. Eylemde üzerinde Arapça "Teşkkürler Erdoğan", ALT KISMINDA DA "İSLAMİ BİRLİK" YAZAN POSTERLER TAŞINDI. Eski Cumhurbaşkanı Emile Lahıud, Türkiye'nin Beyrut Büyükelçisi Serdar Kılıç'ı arayarak, Erdoğan'a teşekkürlerini iletti.

mesajkutusu.blogspot.com

Sitemiz kez ziyaret edilmiştir