FAİZ İNDİRİMİNE ALKIŞ

Ne Demişti


IANS (Indo-Asian Haber Servisi), 14 Kasım 2008


Adnan Oktar: FAİZLERİN KALDIRILMASI GEREKİYOR, vergilerin düşürülmesi gerekiyor, vergiler çok yüksek, yarı yarıya vergilerin düşürülmesi gerekiyor, piyasaya yüksek para arzı gerekiyor ve insanların da bu panik ruhundan kurtulmaları gerekiyor, yani tuttukları parayı mutlaka harcamaları gerekiyor, bunun teşvik edilmesi gerekiyor. O zaman piyasa otomatik hareketlenir, FAİZLER DÜŞTÜĞÜ iÇiN ÜRETİM ÇOK KOLAY HALE GELECEKTİR, vergiler düştüğü için çok rahat üretim yapabilecektir üreticiler. Tüketimin teşvik edilmesi gerekiyor, para tutulmasının yanlışlığı iyi anlatılması gerekiyor, bir de piyasaya yeteri kadar para arzı gerekiyor, bu paniğin gereksizliği de insanlara anlatılırsa bu kasılma, bu kolaps ortadan kalkar.

Ne oldu

Bugün Gazetesi, 17 Ocak 2009



Sabah Gazetesi, 17 Ocak 2009




Halkbank Genel Müdürü Aydın, Merkez Bankası'nın 200 baz puan FAİZ İNDİRİMİNİ sürpriz olarak niteledi ve "Ben 100 baz puan indirim bekliyordum. İNDİRİM ÜRETİME OLUMLU YANSIYACAK, TÜKETİCİNİN GÜVENİ ARTACAK. KARARI ALKIŞLIYORUM" dedi.

mesajkutusu.blogspot.com

Sitemiz kez ziyaret edilmiştir