Hac Suresi, 78 (Cihad etmek, kan dökmek demek değildir)


Adnan Oktar'ın 31 Mart 2011 A9 Tv Ve Samsun Aks Tv'deki Canlı Sohbetinden
ADNAN OKTAR: Hac Suresi, 78 “Allah adına gerektiği gibi cihad edin.” Cihad demek kan dökmek değildir. Tebliğ, cehd etmek, gayret etmek. “O, sizleri seçmiş ve din konusunda size bir güçlük yüklememiştir.” Yani “dininiz kolaydır” diyor. İslam dini kolay, fakat yobazlar son derece zor gösterdiği için insanlar dini olağanüstü zor zannediyorlar. Diyor ki; “60 yaşına geldiğim vakit o zaman Müslüman olurum, o zaman dünyadan el etek çeker, içime kapanırım” diyor.

Kardeşim, sana dünyadan el etek çek diyen kim? Din sana öyle bir şey diyor mu? Bilakis dünyayı daha güzel yaşar dindar. Daha hakkıyla yaşar, dünya zevklerini daha güzel yaşar. Ben kendimden biliyorum. Alemcinin şahıyım yani böyle. En güzel şekilde yaşıyorum hayatımı, bütün dünya zevklerinden, hepsinden istifade ediyorum. Hepsini en güzel yaşıyorum. Ama dinimi titizlikle yaşıyorum. Din olmadan zaten hiçbir zevkin anlamı olmaz. Hepsi dinin vereceği zevk içerisinde bir anlam kazanır.

“O, sizleri seçmiş ve din konusunda size bir güçlük yüklememiştir.” Yok. Yobazlar zor gibi gösteriyorlar. İnsanlar da bilmediği için dini böyle dehşet verici bir şey zannediyorlar. Din müthiş bir ferahlık, sevinç ve bayramdır. Kalpleri açar. Bedene, ruha, her şeye sıhhat ve selamettir. Hayat her yönüyle anlamlı ve güzel olur. Her şey güzel olur. İnsanlar güzel olur, çiçekler güzel olur, hayvanlar güzel olur, hayat güzel olur, evler güzel olur, her şey güzel olur dinde.“Atanız İbrahim'in dini(nde olduğu gibi).” Onun dini de çok kolaydı” diyor Allah. Yobazlar zor gösteriyorlar. Sakın insanlar buna inanmasın.