Tarım Sektörü İşsizliği Azaltıyor

Ne Demişti

Gaziantep Olay TV, 23 Aralık 2009

Adnan Oktar: Mesela tarım sanayiine önem verilmesini söylemiştim. Bakın şimdi o geldi kapıya dayandı şu an. Herkes devletten para istiyor. Devletin de parası olmadığı için mecburen işçi çıkartmak durumunda kalıyor. Bunlar baş olacak gibi değil yani, bu şekilde olmaz. TARIM ALANINDA ÇOK GENİŞ YATIRIM YAPARAK TARIMDA ÇALIŞAN İNSAN SAYISININ ÇOK ARTTIRILMASI GEREKİYOR. O ZAMAN İŞSİZ İNSAN DA KALMAZ, hem de insanların beslenme sorunu da ortadan kalkmış olur. Böyle lüks tüketime, böyle garip olaylara da girmemek gerekiyor.... Tekel geniş çapta bir değişikliğe gitsin. Gıda sanayiine el atsın, tarıma el atsın, çok fazla üretim yapsın, işçiler de dursun. Yani işçiyi atmaya gerek yok, ama çok güçlü üretim yaparak hem halkımızın doyması sağlansın, hem de onlara iş imkânı sağlansın. Ben bunu bir fikir olarak söylüyorum.

Ne Oldu

Yeni Asya, 19 Eylül 2010


Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Genel Başkanı Şemsi Bayraktar, Tarım sektörünün işsizliğin azalmasına büyük katkı sağladığını söyledi. TUİK tarafından açıklanan rakamların, tarım sektörünün işsizliğin azaltılmasına büyük katkı sağladığını gösterdiğini belirtti. “Tarım sektörü, işsizliğin artmasını önleyerek, sosyal riski azaltan kilit sektör olmaya devam ediyor." dedi.