Şehit Yakınlarına Kamuda İş Verilecek

Ne Demişti

Harun Yahya TV 22 Ağustos 2009

Adnan Oktar: Bir nurdur şehit aileleri. Yine daha önce söyledim. Mesela soruyoruz şehide, "niye şehit oldun, koç yiğidim?" diyoruz. "Allah rızası için yaptım" diyor. "Vatan, millet, bayrak, toprak" diyor. "Milletimin haysiyetine, şerefine, namusuna, dinine, imanına, toprağına, vatanına, bayrağına komünist saldırı vardı, Allah’sız, Kitap’sızların saldırısı vardı. Allah için gittim canımı verdim" diyor. Biz de ona malımızı, mülkümüzü, her şeyimizi veririz. Feda olsun Allah yolunda. Sakın haa, çok çok ayıp olur, çok ayıp olur yalnız bırakmak değil mi?Köyde imece usulü vardır. Mesela bakarsın eve, badanası-boyası yok, odalar da dar. Dersin; "ben 2000 briket getirttim", öbürü de der ki; "ben de çimento getirttim." Hadi bakalım gençler bismillah şu evi bir genişletelim, bir ferahlatalım, güzelce bir badana yapalım, değil mi? Orada şehit babaları şeyh gibi olacak, yani öyle bir muhabbet duyulacak, değil mi? Mürşid gibi göreceğiz. Güzel orada sohbet edilecek, beraber namaz kılacaksınız şehit ailesiyle. Yalnız bırakılmaz şehit ailesi, sıkmayacaksınız ama, bunaltmadan. Ortalığı temizleyeceksin, bakımını yapacaksın, inşaAllah. Mescid haline gelecek, her şehit ailesinin evi mescid haline gelecek, inşaAllah.


Harun Yahya TV, 28 Mayıs 1010

Adnan Oktar: Çok mübarek şehit ailesi. Bereket gelir onlardan, güzellik gelir, sevap gelir. Allah’ın rızası oluşur inşaAllah. Nur akar şehit evlerinden. Bütün mahalleye, kasabaya oraya yeter inşaAllah. …Her şeyin en iyisi en güzeli onlara. Tekrarlıyorum o evlerden nur bereket akar. Bundan istifade etmek lazım. Allah’ın rızası orada inşaAllah.Şehit ailesine yardım, çok makbul güzel bir hizmettir. Allah’ın rızasını kazanmak isteyen mutlaka bu ibadeti bu güzel tavrı göstermek durumunda.

Ne Oldu

Bandirma Haber, 09 Eylül 2010

Başbakan Erdoğan, İçişleri Bakanı Beşir Atalay’a şehit ve gazi ailelerinin sorunlarının tespit edilerek en kısa sürede çözüm bulunması talimatı verdi.Şehit yakınlarından bir kişinin kamuda istihdam zorunluluğunun bulunmasına rağmen şehit yakınlarının istihdam edilemediği belirlendi.